21/4-2010 3+1 <3

Hemkommen efter ett dygn i grannlandet Norge som inkluderat fiske fiske åter fiske, badtunna och lerduveskytte.
När jag kom innanför hem ljuva hems portar så blev jag lite smått överaskad av en bukett med vackra vackra blommor som älskling hade köpt då vi varit förlovade i 3 år idag. Vi körde också på en premiärgrillning vilket påminner mig om att snart är det dags för surströmmingspremiär!! Längtart!

Efter denna enormt goda - men stora - måltid sitter jag i soffan och ser beach 2010 avlägsna sig allt mer och mer. Men äh. Orkar faktiskt inte tänka på det nu för även om jag skulle ha varit jättetränad så kommer ölbuken fram redan första dagen ju med tanke på mängden alkohol som kommer intas redan på arlanda.
Andreas, Jesper, Berge och Erik sitter här hemma och spelar RISK - av alla roliga spel som finns så väljer dom att spela RISK ((??)) Är för trött för att ens orka tänka på någon större aktivitet.

Mina damer. Inte ens 2 veckor kvar nu. Längtar längtar längtar - efter sol, värme, semester och Er underbara!

På återseende.
L.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0