...

Känns som jag är överkörd av ett tåg men kan inte sova.
Hade Sanna i salongen imorse, gjorde ljusa slingor som blev jätte fina! I eftermiddag har jag en klippning men sålänge ligger jag i soffan iklädd mjukiskläder å försöker få nån sömn.
Min magkatarr är på återbesök men försvinner nog snart! Jag vet att de beror på att jag stressar alla vakna minuter, sova halvlite och äter när jag kommer på att de va ett tag sen.

Trivs när alla fina är hemma, som nu i påsk! Hann inte träffa alla så mkt men så är de ibland.
Om 4 veckor nu så ligger 6 av oss vid polen i kemer och dricker all inclusive drinkar! That´s good..
skulle behöva en hälsoresa som de känns, alltså en riktig hälsoresa där man badar i skumm med gurkor på ögonen, där man får en stoor fluffig vit badrock med matchande tofflor och en prasslig badmössa!
Vi ska ju trots allt bo på ett spahotell så vem vet, de kanske blir en renlevnadsvecka utan alkohol, brännskador och sandloppsbett. :/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och anna ska ha ryggläge i soffan ikväll, äta nåt bra och bara hänga men först ska jag tillbaka till salongen och klippa rakt! =)

Lite bilder ifrån påsken..















Skolan kallar...

//J


Kommentarer
Postat av: fina bilder på härliga tjejer. Annas mor

2010-04-07 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0