I'm back!

Nu känner jag igen mig själv, slösar-anna är tillbaka. En något lugnare version än när jag och lindha bodde tillsammans för några år sedan men ändå.

Jag går på stan idag för att lämna tillbaka två filmer, posta ett brev och köpa en hatthylla. När jag sedan släpar runt på fem påsar och en rosa resväska så inser jag att jag måste hejdas. Då går jag hem och betalar alla mina räkningar och inser att två veckor den här månaden kommer jag inte ens att vara hemma och min budget håller och blir över. Nej men då tar jag och går en till sväng på stan och kommer hem med ytterligare tre påsar!


Bra gjort. Bara bra saker faktiskt. Till resan och till hemmet. Å lite för nöjes skull också.



/AL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0