party party all night

Ikväll är det JOSS final här i Åre = filmgala med röda mattan å en massa (töntiga) jibbers å sen bygget på det.
Givetvis ska vi ut. Hemma hos Cattis nu och latchar omkring med mitt älskade nya fina hår och lite rötjut :)
Dålig update på senaste - har en hel del bilder att lägga upp senare.
Kvällens uppdrag blir att se hur blondinbella ser ut in real life, hon kommer befinna sig både på galan och på bygget - ska försöka undvika att bli så kalas att jag tar hennes autograf. Det vore pinsamt.
Anna din anusmupp du skulle ju hit ikväll ju vi har biljett till galan till dig med! Looser.

Puss älsakar.

Kommentarer
Postat av: anna

Men förlåt för att jag blev slagen i fredags så mitt öga va helt igensmockat å jag va tokrisig

2010-04-18 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0