ack sundbyberg / Lindha

Nu är vi hos Kattis - nyvakna och snart blir det frulle sen blir det arlanda med ett glas rosé givetvis!
Jag har börjat fundera väldigt mycket om Annas idé ang en anonym blogg ist.. vad vill vi egentligen? Jamtlandsstorsan känns gammal och vi skaffade ju faktiskt den här för att det var nytt år och vi alla kände för att börja om på ny kula - lämna det gamla bakom oss. Är lite sugen på att ändå låsa den här också..
Vi alla är ju riktiga periodare när det kommer till bloggen våran.. men å andra sidan inget fel med det.. vi skriver när vi känner för det -  när vi behöver det - så som det ska vara med andra ord.

Jag har iaf fått klarhet. Det behövdes med andra ord en bilresa ner i några timmar för att få klarhet och insikt.
Denna gång tänker jag faktiskt vara feg och strida mot vad jag vill och istället ta kontroll och se till behovet av vad jag verkligen behöver. Och jag behöver inte det här. Inte alls faktistk. Hur mycket jag än kanske vill så behöver jag det inte.
Färdigtänkt och färdigdiskuterat - jag har allt jag behöver för tillfället - underbara vänner och underbar familj - behöver därför inte krångla till det med något/någon jag inte behöver.

Anna.. uppdatera oss!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0