Adjöss

Dagen före dagen. Imorgon är alltså dagen som jag har gruvat mig inför ganska länge nu - men det ska nog gå vägen tack vare underbara vänner.
Det här blir det sista inlägget från mig iaf, får se hur de andra tjejerna lyckas hålla den vid liv men jag har en känsla av att vi alla är omedvetet färdiga här.

Det är fortfarande mycket som händer i allas våra liv just nu och jag försöker hitta någon sorts vägledning genom att analysera horoskopen - tjej som man är så ska det ju givetvis analyseras!
Fegt att inte våga, fegt att i rädsla inte våga sig på det nya. Fegt att inte våga chansa och fegt att inte våga släppa kontrollen och taget, ältar man omedvetet det gamla så kommer man garanterat att gå miste om något nytt och bra.
Det står också mycket om tillit  - och att det ska kämpas på och att man ska våga och sluta gömma sig. Men tack och lov står det också att jag är på väg i rätt riktning och att jag ska fortsätta framåt.
Detta är vad mitt horoskop har antytt i en hel vecka varje dag. Pang pang pang! Bara till att lyssna då.
Jisses vilket tråkigt och omotiverat inlägg.. Därav det sista! : )


Nu ska det lagas frukost och spelas Fifa - har en hel del träning att vänta!! : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0