Det vackraste.

En av de guldstunder jag uppskattar mest är då jag vaknar och går ner till momma för lite morgonkaffe och vi sitter och surrar och tar ett parti 500 eller plump.
Även de stunder som jag har haft med en av bröderna de senaste 2 kvällarna, hyrt film, ätit gott och bara myyyyst och surrat : ) bästa bästa..  
Eller de stunder jag följer med pappa till skogs under älgjakten (de ska ju egentligen vara tyst då men de surras på ändå).....
Eller då jag följer med mamma och ser fotboll och hon försöker lära mig om och om igen och det är ff lika obegripligt..
Finns många många fler sådana där stunder som man av någon anledning tar till sig.
Det är sådant som man kommer att minnas för resten av sitt liv.
bla bla bla...
Idag har jag banne mig till uppgift att leta fram mitt game-cube så blir jag och Anna glada och nöjda, om jag så måste åka till Åre och rota i förrådet där så får jag väl göra det då!
Nu blire löprunda och sen stressplugga så jag hinner bege mig till stan och se IFK-Frösön ikväll..
2 dagar från er tjejer och jag saknar er som bövelen rååååå... : ( älskar.

L.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0