ny vecka - ny dag - nya tag.

Jag visste att det skulle kännas så här! Jag visste att när Andréa väl åkt så skulle det kännas som att sommarens kapitel nu är slut och hösten har öppnat sig. Sjukare sommar. Det här har varit en helt otroligt knäpp sommar för de flesta av oss  - men också den absolut bästa sommaren.
Ingen mening att älta och sakna sommaren och allt som varit - nu är det dags att blicka framåt och se vad hösten har att ge. Jag gillar ju faktiskt hösten - det har alltid varit som en paus för mig mellan sommarsäsongens ståhej och vintersäsongens ståhej i Åre. Det är mörkt och mysigt och man kan faktiskt tillåta sig själv att varva ner.
1 månad kvar tills jag får tillbaka min lägenhet och jag har planer på vad som ska göras om så jag lär ju vara sysselsatt en hel del där. Gymtränigen ska jag också komma igång med igen på allvar det blir ju som inte så mycket av det på sommaren. Skola skola skola och jobb kommer också hösten bestå av - längtar rejält till den riktiga hösten nu, helt värdelöst som det är nu. Längtar till vintern och snön och längtar till sommaren och utlandet - men längtar kanske mest till fredag.... ska sluta längta nu och koncentrera mig på nuet..

längtarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0