Update från byn

Första två veckorna av semestern blev intensiva med utgång, sena nätter och tidiga mornar. Vaknar ju alltid toktidigt när man druckit pliit kvällen innan. Låg några timmar minus på sovkontot efter stråket och yranveckan men jag tror jag korrigerat dessa nu.



Älskar den här bilden, förutom insynen men den känner jag att jag kan bjuda på. Jag kramar verkligen om lindas ben med mina ben.

Nåja, nu är jag iaf hos momma i Olden. Vädret är sådär idag så jag håller mig inne tills det kommer bättre tider, har fått några böcker av momma som jag ska läsa. Tänkte bege mig mot stan imorrn för då kommer mina fina tjejer hem från Turkiet. Jag undrar förresten om det kanske bara är Lindha som kommer hit till stan...

Har påbörjat uppladdningen inför tjejmilen nu, lite sent blev det men jag hinner iaf med några springrundor innan det är dags den 5 September.

















Aaa kort update blev det men jag filar samtidigt på en ansökan till skistar i vinter. Vill göra nåt annat, vill komma bort ett par månader.

/AL

Kommentarer
Postat av: lindha

mysbild på oss ju : )

2010-08-14 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0