2010-08-02

Det var ett tag sedan nu som någon av oss uppdaterade... kan vara för att vi skaffade bloggen från första början för att vi bodde på olika orter och skulle bara uppdatera varandra men nu har vi ju som sagt kollektiv boende hos Anna och stenkoll på varandra : )

Vad är det som egentligen händer i våra liv just nu? Det är förvirrande.. kaos.. tvärvändningar hit och dit.. för oss alla.
Det finns en mening med allt som händer men det är frustrerande att inte komma på vad meningen är med just den och den händelsen.. Det visar sig inte förrän senare..
Hade precis börjat fått klarhet, struktur och ordning i mitt inre och mina känslor när allt får sig en törn efter helgen på bara någon dag med... och nu är allt lika förvirrande igen.. ordningen blev till oordning.. är ju faktiskt ganska bra på att ställa till det för mig själv. Självbehärskning, självkontroll och karaktär vid rätt tillfälle tycks inte vara min starka sida. Det satt en klok gubbe på min högra axel som sa till mig att - "nej nej nej! Du kommer bara att krångla till allt..." På vänstra sidan satt han som vanligt... den där som alltid lyckas övertala mig att - "ja ja ja!"
Det här var något som jag absolut inte var inställd på eller ville men nu är det för sent... hela havet stormar - inom mig, men eftersom jag inte tycks komma fram till något så finns det inte så mycket mer att göra än att ta det som det kommer. 

Stressigt idag. Åker ikväll kl 21 och jag har inte ens en resväska än ju..
Ska försöka hinna träna - åka till Åre  - sen till mamma och packa - sen till stan och hitta resväskan och packa om hos Anna - sen till Sveg och hämta upp Kattis - till sthlm - Turkiet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0