bla bla.

Godis och kaffe till frukost - löprunda på det. Bra start på morgonen med andra ord ju!
Gick igenom en mega-analys av mitt stjärntecken igår.

Lejon..
Planet: Solen
Element: Eld

lojala
känsliga och sårbara
Generös och varmhjärtad
Kreativ och entusiastisk
Vidsynt och expansiv
Trofast och kärleksfull
Nedlåtande
Dominant och nyfiken
Intolerant
svartsjuk
tillgivenhet, trogen
Konflikträdd
passion

Vänskap:

Kanon med: Vädur, Lejon, Skorpion och Skytt.

Ganska bra med: Oxe, Tvilling, Kräfta, Våg och Stenbock.

Katastrof med: Jungfru, Vattuman och Fisk.

Sex:

Kanon med: Vädur, Lejon, Skorpion, Skytt och Vattuman.

Sådär med: Tvilling.

Katastrof med: Oxe, Kräfta, Jungfru, Våg, Stenbock och Fisk.

Förhållande/Äktenskap:

Bästa valet: Vädur och Skytt. (båda eldtecken precis som lejonet)

Kan gå med: Tvilling, Kräfta, Lejon, Våg, 

Katastrof med: Oxe, Jungfru, Skorpion, Stenbock, Vattuman och Fisk.


Så med andra ord så är det vädur eller skytt jag ska ha - men det är ju lite orättvist, tex du Andréa passar ju ihop med kanske 4 stjärntecken och jag bara 2? haha...








Kommentarer
Postat av: Anna

Våran vänskap ligger ju risigt till..

2010-08-24 @ 14:00:29
Postat av: Lindha

Jag veeet... ska vi lägga ner eller?

2010-08-24 @ 14:39:00
Postat av: Lindha

Men vi kan ha fantastiskt sex ju..

2010-08-24 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0