Då var det dags..

Så var det äntligen tid att bli 1 mars. Som jag har längtat och längtat efter dagen som kommer efter den här natten, att äntligen få packa in kläderna och köksprylarna och börja dona med att få allt som jag vill ha det.

Appropå kläderna så behöver jag på riktigt hjälp. Det är fyra stora flyttkartonger med kläder, en stor 70litersryggsäck, min stora bag och flera matkassar med kläder. Jag har två garderober och särskilt stora är dom inte, behöver dels sortera bort lite kläder (det kan betyda skänka till kompisar om man är tidigt ute) dels köpa en byrå att förvara en del av kläderna i.

Idag var jag i lägenheten och lämnade av det jag kört upp från stockholm, är så jäkla nöjd. Badrummet är lika litet som jag mindes från visningen men som tur är så ska man väl bara vara en i taget där, lite förlåtet för ytan blir det när man kan sitta ner i duschen och duschen har massagefunktioner som jag aldrig kommer lista ut hur dom fungerar. Köket är grymt, diskmaskin, ismaskin som jag aldrig kommer lista ut hur den fungerar, inbyggd micro och en massa förvaring. 

Måste packa det sista för att sedan gå och lägga mig, känner mig som ett barn dagen före julafton!

Kommentarer
Postat av: karin

jag hjälper gärna till, såå nyfiken på hur allt ser ut! lycko dig! :)

2010-03-01 @ 07:59:37
Postat av: Sara

Jag hjälper också gärna till, det är bara att säga till när jag ska komma :-) Jag jobbar till kl 5 men efter det så kan jag. Jag vill bara se din fina lägenhet nu!

2010-03-01 @ 08:22:23
Postat av: emils

jag hjälper inte till men jag kan komma när allt e klart å se den! puss älskar!

2010-03-01 @ 20:51:31
Postat av: Anna

Ni är välkomna när ni vill, jag blir bara glad av besök! Ikväll är jag hemma hela kvällen och imorrn är jag ledig hela dagen. Skulle iofs gärna vilja åka på Ikea om någon vill göra mig sällskap?? och har bil :)

2010-03-02 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0