Dax för prov..

Å här sitter jag och bloggar ist för å pluggar de sista inför provet.. Så de kan bli!
Älskar fortfarande dom här mornarna med kaffet, stearinljusen och skolböckerna.. Undra hur länge=) Hoppas de håller i sig i 1,5 år!

Jag är inne i en skoperiod!
Se så fina...


Jag tittade igenom alanya albumet nyss å gud va jag längtar!




(haag hur snygg får man bli!)





Teknisk som man är försöker jag få in en låt här ifrån rihannas senaste skiva... rated r men jag fattar inte...
Så gör er själv an tjänst och lyssna på stupid in love! Den har gått varm här hemma i helgen! gryyymt bra!

Duschen och skolan kallar!
Ha en bra dag! /j 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på provet!

2010-02-01 @ 09:59:09
Postat av: emils

men SNYGG bikinibild på mig!!!! playboy omslag nästa, check!!!! (NOT!!!!!!!!!!!!!!!) dra mig nånstans...

2010-02-01 @ 13:06:05
Postat av: Andréa

Men Jeeeeessica! Var det inte på den stängda bloggen alla superdupersnygga (INTE) bilder skulle läggas ut? Haha.

2010-02-01 @ 17:21:33
Postat av: Anonym

selam

2012-07-14 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0