...

måndag, måndag måndag hela veckan. Det känns som det är måndag varje morgon när man vaknar och det är det ju nästan. en sjundedel av ens liv går åt till att vara en måndag!Eller ja, det är ju kanske inte så svårt att räkna ut men det är ganska mycket ju! Å lika stor del är en tisdag och tisdagen är nästan värre än måndagen. Då har man varit tillbaka på jobbet en dag och har ändå fyra dagar kvar av veckan.

Min tisdag imorgon är ganska bra dock, jag tar lite ledigt sådär mitt i veckan och ska bara ha ne lugnt. Köpte ju nya fodrade byxor igår så nu kan jag börja springa igen. Nej men då tar graderna och sjunker så man sätter kallheten i halsen så fort man går ut, nu måste jag verkligen börja jobba på den här beachsäsongen! Med lite bra musik i lurarna så är det bara skönt att springa.

Det var förresten den här som jessica försökte lägga in.


/ASL

Kommentarer
Postat av: jess

Ja men bra där anna! tack:)

2010-02-02 @ 07:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0