...

De blev en helomvänding i schemat för kvällen...

Jag såg för djupt ner i glaset


och blev såhär...



Kvällen började med en myskväll med sara, emma och sofie i soffan här hemma, lets dance och massa prat..
Sen dök anna upp med den briljanta iden att dressa om ifrån mjukiskläder till nåt lite mer party och gå ut och titta en sväng..
Vi hamnade på dalhwinnie bland vin och öl...
Matte och dennis som hade hållit igång ett bra tag dök upp... De va ett tag sen de startade och de syntes..
Nu klockan 03:20 ligger en heelt utslagen påklädd kille här bredvid mig å snarkar, anna å dennis ligger i ett varsit hörn av soffan å snarkar.
Å här ligger jag, halvvaken och fundersam på kvällen i helhet.. Jag ska ju ut imorn! Hur ska de gå när jag är full idag? jaja...
Maria jag är ingen svikare! Å föresten har anna lovat nåt ikväll som hon kommer hålla.. de är till vår fördel imorn gumman=) yes yes...

Ne nu måste jag försöka jaga ifall sömnen.. jag ska ju trots allt upp på isen och åka långfärdsskidskor vid 10 imorgon och sen middag på dahlwinnie på eftermiddagen å sen utgång på kvällen så sömnen behövs!
GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du lyckades alltså skriva ett inlägg inatt. Bra jobbat

2010-02-13 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0