Ett blont bildbevis tillägnat kattis...

Först vill jag påpeka att kattis har anmält sig på statist.se så att de kan plocka henne som statist till nåt som de tycker passa bra in på hennes profil.. (tror de va statist.se) 
Så idag har hon gjort sin första statistroll som Petra Medes hårfrisörska i en trailer som kommer gå på 3an i vår... Haha alltså de är ju så jäkla kul! You go girl..
Tror bestämmt att de är en viss Jennie Ericsson som har dragit med dig kattis in i statistsvängen..
Jag kan inte vänta tills jag får se detta på 3an!

Sen utlovades ett bevis på min blonda frilla så here you have my dear friend..

Man kanske inte ser de blonda så bra men jag upplever iaf mig själv som blond med massssa guldtoner i..

Nu ska jag ringa kattis å se hur de gick idag, såg nämligen precis att de stod hollywood nästa på din status.. haha sötfia..

Åå jag har föresten hittat 2 outfits för kvällen som jag är toknöjd med så ikväll blir de kul å klä på sig=) yoho
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Åh du är så fin gumman! <3

2010-02-05 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0