Hemma efter en bra helg..

Pju.. att vi tog oss hem tillslut de hade man inte kunnat tro! Se så lite snö kan ställa till de.

Jag är supertrött idag. Har varit hemma hos mamma på födelsedagsmiddag!
Trevlig som man är somnade jag på soffan precis efter mat å dusch å vaknade när dom tänkte skjutsa hem mig=) jaja.. Jag får va trevlig en annan dag.

Mm skönt att man har duschen gjord och bara kan fortsätta sömnen här hemma nu..
Invänta att klockan ringer kl 6 imorgon för hockeytime och plugg inför provet kl 11.  (skönt att man är ute i god tid med pluggandet)

Mer såna här helger med utgång, mys, god mat, och massa surr.. Skönt för Andreas att han har cs med dom där jätte hörlurarna annars skulle han ha hål i huvet efter 3 dagar med oss..
Å jag längtar till påsk nu! Då blir det iaf skidor! + att en del saknade älskade vänner kommer hem ifrån stockholm under den veckan! Me like.. Andrea om du inte redan visste de så ska du åka slalom då! Anna trodde de skulle gå bra om jag va med som är lika kass och INTE lurar med dig in i skogen eller nerför nåt stup eller liknande som anna å lindha skulle kunna få för sig!
Alla andra känns mer lättövertalade men andrea, sug på den ett tag=)

Jag lyckades smälla igen en bildörr rakt över min egen hand inatt och den är svullen å blå å lite orörlig.. Klantigt minst sagt! å ont..

Ne nu ramlar matte in här, ska försöka bete mig som en människa nu dom 3 minuterna till jag orkar va vaken idag.

Sovgott mina kära..
Puss/Jess










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0