Hittade precis ett recept jag funderar på.. Men vad blir de när de är klart?

Receptet heter nämligen Snabbfejkad Smörgåstårtesallad alias Räkmacka utan macka??
2 stora skivor skinka (typ Lönneberga eller motsvarande)
4 skivor fet stark ost
1-2 dl skalade räkor
2 st kokta ägg
Gurka
Majonnäs

De här känns ju mer som en hög pålägg... =)

Jag tvekade länge men gjorde tillslut Ooopsis.. Helt ok, matte dömde ut dom men han är på dömma ut humör idag. Bakis kallas även såna dagar..

Så.. Kan jag nu kemiprovet tills imorgon eftersom jag håller på å bakar? svar nej... Men de går inte idag.. De känns som mitt huvud är fullt! Fokuserar på helt fel saker just nu men de är bara så.. I got to deal with it..

Gjorde även en supergod middag idag som jag vet lindha hade älskat!
Fläskfilegratäng med ädelost och bacon och massa annat! Jag och Sara åt de hos mamma igår och de va super! Å då trots att sara hatar ädelost.. =)

Jaja.. Jag vill mest skriva nåt annat än kemi just ikväll..
Snart är de måndag vänner!
Sov gott... /Jess






Kommentarer
Postat av: lindha

ååååhhh lägg ut receptet på fläskfilégratängen!!

2010-02-08 @ 18:14:17
Postat av: Anonym

ska vi göra den idag kanske? var som lite sugen på den! :)

2010-02-09 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0