Hur långt är de runt dehär jäkla berget!?

Man går å går å går men de kommer bara backe efter backe efter backe..
Men såhär 1,5 timma senare är jag hemma och då har jag ändå sprungit ungefär hälften..
JAG FRYSER!  Å självklart dog musiken mitt på berget! då vill man ju bara flyga hem!

Nu blir de en frukost och en varm dusch sen lunch med kristina och efter de bild och form i 4 timmar..
Alla lektioner vi har är 4 timmar långa, spelar ingen roll om de är småföretagande, bild eller frisörteknik..
Men de känns ändå som de behövs de timmarna för att inte bara få packa upp å sen ner igen..
Men tänker ifall varje lektion på gymnasiet hade varit 4 timmar! då hade man ju dött!!!




Jag skulle varit klädd lite mer såhär tror ja...


Ne men gud va klockan va mkt de där går inte!

Anna receptet kommer sen.
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0