Kul att man har missat ännu ett guld!

Bara för att jag har myror i kroppen och inte kan sitta still ibland. Då finns de bara en utväg¨å de är att gå ut och gå av sig lite energi.. De funkade dock inte för just nu ligger jag i sängen pigg som en mört!

Förresten visste ni att man inte säger mätt som en plätt (vilket jag alltid trott man säger) De heter tydligen lätt som en plätt.. ?? Jag började fundera på just de, hur en plätt kan va mätt å då blev jag strängt rättad att de inte ens hette så.. Däremot lätt som en plätt är ju inte heller helt rätt för de finns ju lättare saker.
Funderingar funderingar..

Har som sagt varit ute och gått en timme i -20 grader och var tvungen att bada mig varm när jag kom hem. De är faktiskt mysigt, jag å katterna. men efter en stund får man andnöd av nån konstig anledning.

Vi var och kastrerade katterna igår och fick reda på att tjabo har hjärtfel! De är därför han låter så konsigt helatiden, hans snarkningar.
Men eftersom han är innekatt kunde han klara sig fler år än om han va utekatt och hur länge de kunde hon inte svara på. De känns trist. Han e ju så liten lilla tjabo!

Ska försöka ta mig upp till hockeyn kl 6 imorgon. Passande att m åker på jobbet kl 6 imorgon och kan väcka mig! Han har fått 3 uppgifter, se till att väcka mig, trycka på tvn och trycka på kaffebryggaren. De här kan bara gå vägen!
Den ska ses..

Kul å titta igenom gammla bilder! Dagens tema .... Trött:)

 

















Mm måste jaga sovtåget nu..
Gotnatt!






Kommentarer
Postat av: innan ludna

Haha, sköna bilder! Ja men jessica jag sa ju åt dig att det va stafetten men du skulle promt ut.

2010-02-25 @ 09:42:54
Postat av: Bacon Kurderna

Haha, bilden på Körtan är en klassiker. Sista dagen har jag för mig att det var...

2010-02-25 @ 16:59:10
Postat av: A

Och stackars Tjabo... Bara han inte lider av hjärtfelet? Malte fick ju jättejobbigt precis på slutet. Låg och kippade efter andan som en liten fisk på torra land.

2010-02-25 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0