Nu är säsongen igång, ingen mer alkohol, ingen mer onyttig mat

Förutom på helgerna och en och annan onyttig middag under veckan. Låter som det är genomförbart, den här vita månaden som jag har haft och som faktiskt inte är slut förrän på lördag har faktiskt gått väldigt bra. Det blev ett litet undantag när andreas fyllde år, ett litet undantag helgen efter det när jessica och jag var i åre och sedan ett litet undantag när jag fyllde år. Helt klart godkänt!

Har träningsvärk idag efter springningen igår. Klappar mig själv på axeln idag och lägger mig raklång i soffan ikväll. Var förbi jessica när jag slutade och hämtade lite saker och blev bjuden på supergod kräftstjärtssoppa! Jag tror hon lägger upp receptet här inom kort om hon lyder mig nu. Vill bara påminna er om att den som vill är välkommen på kalas på skogsbruksvägen på lördag.





/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0