OS är helt plötsligt jäkligt kul!!

Jag är helav eller helpå...
Man måste som bara introducera mig i nåt så bli jag smått fanatiskt..
Som nu..  Funderar på att sitta uppe å se kanadas hockeymatch inatt när ja ändå börjar 13 imorgon..
Hmm de innebär att jag måste somna snart och ställa klockan.
Men nej SÅ kul är de inte.. De är få saker som skulle väcka mig kl 2 inatt.. (och hålla mig vaken)
Men de va en sportig tanke av mig.. intresserad eller va de nu blir..



Har haft en jätteskön kväll i min ensamhet... Har plockat ur en asiat ur mit huvud och AJ vad ont de gjorde och badat för att plåsta om mig själv lite..

________________________________________________

Jag förstår inte hur de ska gå med åre i helgen efter dagens teorilektion..
Prov redan på måndag men jag ska fixa de.. Får vrida och vända på tiden! :)
Fasiken, de är lite fort att läsa i dubbel takt känner ja! har pluggat 5 veckor och hunnit med 4 prov (ganska stora såna) en uppsats + massa annat.. De är skoj men de är mkt när man vill göra annat på helgen än att plugga.

Nu blir de nog sängen och imorgon vid 8:00 ramlar jenny in här för att få nytt långt hår!
Planen är att kliva upp då matte åker på jobbet, vid 06:30, gå en runda och sen hinna hem tills jenny dyker upp men den planen är fortfarande under bearbetning.

_________________________________________________

Natti natti folket//Jess




Kommentarer
Postat av: Andréa

Men jaha jaha jaha, kan man alltså få långt hår också när man kommer hem i påsk?!

2010-02-17 @ 09:15:30
Postat av: kattis

Du ska inte ha långt hår Andréa..

2010-02-18 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0