Smink, smink, smink!

Det är så roligt med smink. Karlar förstår ju inte det där, varje morgon är som terapi för mig när jag får sätta mig framför spegeln och sminkbordet och fundera lite över allt och inget. Kanske inte just sminkandet men den tiden man får för sig själv samtidigt som man håller på att vakna till liv är guld värt.

Har hittat superduperbilligt smink som smink - Linda tipsade om. Ska beställa och testa så fort jag får tillbaka mitt kort!


e.l.f heter märket men det trista va att det fanns en massa produkter som jag ville ha men som inte fanns i lager utan skulle "coming soon". Jag hoppas soon är ungefär på måndag för det kliar i fingrarna på mig!

Nej, nu måste jag rusa. Ska hämta upp lägenhetsnyckeln och sedan bege mig mot huvudstaden!

Trevlig helg!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0