Snart är de kört!


Vi har världens kåtaste lilla tjabo här hemma som springer runt och försöker få till de på stackars sheeba.. all the time!
Hon visar VERKLIGEN sitt missnöje och är även den som bestämmer här hemma så de går inte direkt vägen för han men de är ju så jobbigt å se.. Jag kommer på mig själv med att jag går omkring och skäller på honom helatiden men de är ju bara ett friskhetstecken.. veterinären sa nyss att hon tyckte vi skulle vänta, nu är han 8 månader och ja.. jag vet inte vad vi väntar på? Någon som hänger med?!
______________________________________________________________________

Jag är inne på min 2a dag i lchfs- tecken igen efter thailand.
Åt ju de i sep, okt, nov å gud så bra jag mådde.
Min mage fungera klockrent, mkt piggare tjej och gooodare mat!
Många gör det för viktnedgång och jo de gör väl jag med på sätt å vis men de är inte direkt en snabb metod.
kanske gick ner 5 kg på 3 månader = inte ens 0,5kg i veckan. Vill man bara de och har kontoll på sig själv är de bättre å räkna kalorier.. På mig iaf..

När man utesluter kolhydrater sådär helt ur en kost för att sen börja igen (december, januari) så blir de såna ytterligheter på nåt sätt, man märker så tydligt hur kroppen reagerar på socker när man inte ätit de på så länge. De är då man känner hur "illa" de verkligen är.. Jag blev skakis, trött, konstant hungrig och helt apatisk efter nåt med innehållande socker varje dag.. Å då inte typ en potatis utan choklad eller en semla eller tårta...
Jag kan inte minnas att jag va sånthär godistroll innan jag började med lchf men de va jag säkert, jag tänkte nog bara inte på de.. :)
Men nu vill jag tillbaka till att må bra..
Gör dock inte de nu idag eller den här veckan för den delen då kroppen inte ställt om än, får sånna snurrkänslor i huvet (typ som att jag är full) är sjuuuuuuukt trött och helt borta i huvet så skriver jag konstigt eller säger nåt konstigt så är de därför=)
Men snart så är jag smart och pigg igen!

Jag ser fram emot klassfest på plaza på fredag! de ska bli skoj, å annas mammas 50-årskalas på lördag! (eller nej inte 50års kalas, ... bara kalas eller fest eller hur va de nu:) ?

Nu blir de duschen, ansiksmask, måla naglarna, hårinpackning å sen finalen i paradise hotell. Vet inte varför jag tittar på de skritprogrammet egentligen, man lever ut sitt "dirty me" genom dom kanske.. haha..

Jaja godnatt gott folk!

Vänta nu... Jag har sovit 2 timmar ikväll efter skolan, vaknade 20:00 (sur över att jag missar halv 8 hos mig/dig)
har nu bloggat och druckit 3 koppar kaffe...
HUR TÄNKTE JAG NU? ? !!

/Jessica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0