En helg i lugnets tecken

Helgen har varit så där lugn och skön som man verkligen behöver ibland. Fredagskvällen spenderades på Kellys vid Medborgarplatsen med Moa och Kattis och Kattis vänner uppifrån. Det dracks några glas vin och det surrades en del och sedan drog vi iväg lite snabbt till en bekant till Moa för att lite senare hoppa på tunnelbanan och åka hem. Faktiskt i rimlig tid :) 

Lördagsförmiddagen användes till att storstäda lägenheten och sedan plugga lite. På eftermiddagen kom Anna och hämtade upp mig och så bilade vi till Kattis för att hämta upp henne för att åka och handla. Det inhandlades en massa gott, ostkrokar, godis, grönsaker och dipp, och så åkte vi till Kattis och fixade i ordning allt och bänkade oss framför Melodifestivalen. För övrigt, Py Bäckman, hjälp!

Idag har jag och Mikael varit och käkat amerikanskt på Dollys. Vi skulle gå på bio efteråt men Shutter Island var fullbokad och det var den vi ville se. Men det får bli i veckan i stället! Så vi handlade lite på Lillis och sen åkte vi hem och satte på ett avsnitt av "The Wire" istället.

Och det kanske behövdes en lugn helg för Mikael berättade att jag hade varit i farten på natten igen. Han hade vaknat av att jag satt upp i sängen och slog frenetiskt på täcket runt omkring mig. När han frågade vad jag gjorde hade jag svarat att jag var tvungen att kolla om lejonet hade lämnat något efter sig. Ja vad säger man..

Så här fina tulpaner fick jag av Mikael i fredags! ÄLSKAR tulpaner, de är ett av de bästa vårtecknen!


(Och var det någon som sa beach 2010..? Inte det? Nej men sicken tur då! :))


Puss mina fina!
Buck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0