Vilken jävla skön tjej hon är!




Man blir ju så glad av denna människa.. Har precis kollat på mitt favoritprogram made in sweden!
Hon har ju sån pondus på nåt sätt samtidigt som hon e så jäkla jordnära å bara genomskön som person!

Anna jag har en dålig nyhet till dig imorn..
Men först sover vi för jag orkar inte ringa nu..
*Mitt mål för morgondagen är följande:
*Uppstigning 08:00
*kaffe
*morgonprommis
*frukost
*plugg minst 2 timmar morgon
*en runda på stan och joina övergivna christina på jobbet ett tag
*mer plugg
*göra mig redo för klassfest

Att planera är aldrig fel men hur de går de får vi se...

.. Hoppas alla får en bra helg!
//J



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men haha, jessica fy fan vad taskigt att skriva sådär. Jag vill inte ha en dålig nyhet, bara en massa bra!

2010-02-05 @ 09:43:42
Postat av: MH

Åh, Laila, min gud. I love love love.

2010-02-05 @ 13:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0