Visste ni att..?

10 saker tjejer gillar hos killar – i smyg ÄR:

1. Skäggstubb
2. Nördighet
3. Hårigt bröst
4. Flitig bokläsare
5. Gråter till filmer
6. Sjunger med i låten medan man dansar
7. Grått hår
8. Att vara svettig efter träning
9. Glasögon
10. Sportdåre

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6675181.ab





Nu har jag snart gjort den här dagen till fullo, då blir det hem och inta ryggläge i soffan precis som igår. Ligger där och njuter av mina sista dagar som torvallabo, ibland blir jag sugen på en kopp kaffe och då ropar jag på mamma. Hon fixar! Sen blir jag kanske sugen på en macka och ropar på mamma. Hon fixar. Sen blir jag kanske lite trött och vill att hon släcker lampan. Hon fixar! Sen kommer jag på att jag har en massa smutstvätt, då lägger mamma den i tvättkorgen och ropar på Lars-Åke. Han fixar.
Jag har det ju faktiskt väldigt bra, nu kommer jag måsta göra allt själv igen. Vilket tufft liv jag kommer få.

/ASL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0