4 år.

Snart blir det 4 år. 4 helt underbara bästa bästa år. Jag skulle vilja överaska han med nåt roligt men har ju fantasi som en igelkott när det kommer till romantik! Romantik för mig är en heldag ute på skotern med gott fika och ett pimpelspö i handen och en kall öl i den andra, eller en dag på fjället med turskidorna och ett besök till lillåstugan, vilket tack och lov är romantik för även han så kanske det blir nåt i den stilen då, det är iaf skönt att ingen av oss är så mkt för "finmiddag" ute på en restaurang med blommor och ett bad och massa ljus - det är vi alldeles för rastlösa för båda två! :)

Imorn blir det skoter för min och Cattis del till vita renen för lite fika - kanske Jesper också skulle med men jag misstänker att det är mest för att hålla koll på hur vi kör.. ???

Jag vill ha hiiiiit er damer nuuuu! Puss.

Kommentarer
Postat av: A

du kan ju alltid överraska han på samma som du träffade han :)

2010-01-26 @ 20:54:08
Postat av: jess

Ja haha... där har du nåt! fast han kanske är van nu... (inte lika suprise lixom)

2010-01-26 @ 23:13:17
Postat av: Kattis

Du kan väl se till att ni bestämmer ett datum för bröllop kanske? Jär jäkligt sugen på att gå på bröllop ja.. O anordna möhippa framförallt.. Puss på er.. Ni är så fina..

2010-01-27 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0