ÅÅ Jessica ska du börja på dagis!?


.. Så lät de här hemma när jag berättade om min första läxa=)

Jag ska nämligen göra ett plakat om míg själv med bilder som beskriver mig och mina nära och kära..
De kan ju inte va så svårt, de finns ju ingenting jag vet så mycket om som mig själv men alltså när man sitter här och skriver ner rad efter rad och klipper in bilder och sen ser resultatet av summeringen av mig själv så låter de typ såhär..

Jag heter jessica och är 24 år gammal. På min fritid gillar jag att va med mina kompisar, laga mat, baka, träna, umgås med mina katter, de är kul att sjunga, jag älskar schlager och dansbandskampen.
Min störta idol är leila (ni vet i leila på landet) eller (leilas jul)
+ att jag är ett fan till sångaren i Dansbandet Date!

Ungefär så fast lite bättre + bilder!

De här kan jag ju inte skicka in..












Nej jag vet inte... 
=) försök själv skriva ner dig själv och dina intressen, man gör ju inte de nuförtiden... om inte i ett CV och de känns lite mer formellt.. 
Sängen! Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hahahaha, det är ju en klockren beskrivning och du ska ju inte börja en helt ny utbildning med ljuga! Skriv så nu, seså

2010-01-14 @ 10:28:14
Postat av: Andréa

Hahahahah gumman, du är för underbar!

2010-01-14 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0