ÅÅÅ SKIT TVÄTTSTUGA!!

Ja... här sitter man lite arg för andra söndagen i rad!
Vi har en till utsidan underbar lägenhet som är alldeles för gammal när man tittar lite närmare. Huset måste stått här längre än första väldskriget och ingenting är bytt.. Nej nu är jag neggo, den är väldigt fin med stooora fönster och megahögt tak! men de är jobbigt när avloppet inte fungerar eller värmen eller tvättstugan.

För andra söndagen i rad fungerar inte tumlaren i tvättstugan, eller inte torkskåpen heller för den delen. Och med sina 5 kvadrat finns inte heller någonstans att hänga tvätten = de måste göras i lägenheten... Men de finns som inte plats för de här heller, vi fick efter förra söndagen åka på maxi och köpa ett torkställ så de lever jag på idag då jag han slänga in 2 maskiner innan jag insåg att tumlaren inte fungerade igen.. För den har fungerat i veckan för andra hyresgäster så jag trodde de va lugnt.

Jaja nu har jag iaf varit en duktig tjej och städat garderoben, flyttat in en byrå till alla underkläder och fixat ett skoställ.. Lite pyssel kvar men såhär blev de iaf..





Nu ska jag äta middag i min ensamhet och fundera över vad som ska inhandlas till köket nu när byrån som stod där har blivit förflyttad..

Vi färgade föresten annas hår oranget igår och de blev asfint! Jag har tyvärr ingen efterbild bara en undertidenbild.. Anna lägg upp ett bevis!!




Lite konstiga sovställningar...





Å föresten nu ska jag in och se vad internet har för resor att erbjuda inför majresan!

PK Jessica

Kommentarer
Postat av: Maria igen

Jess, såg en snygg klänning som hängde där i garderoben? Du köpte den igår alltså? Snyggt. Du va smashing i den.

2010-01-10 @ 17:59:45
Postat av: Andréa

Blev ju jättebra med garderoben!

2010-01-10 @ 22:46:20
Postat av: jess

Åh är du nöjd DÅ är jag nöjd! Men jag hade nog behövt dig ändå...

2010-01-11 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0