Är rädd för förändringar samtidigt som jag helatiden strävar efter dom!




Men nu är den här iaf, den här morgonen då jag inte ska på jobbet längre utan ska på skolan! Ska JAG börja plugga?! Är det inte jag som alltid sagt att NEJ jag ska aldrig plugga, jag ska jobba mig upp till de jobb jag trivs med..  Och vad är de för jobb? säljare, ne jag är lite trött på de nu.. Konstigt nog känns de verkligen som att jag började på topp men blev bara sämre och sämtre ju längre tiden gick.. så nej säljare vill jag inte bli längre, eller de är man väl alltid i vardagen men inte som renodlat yrke, inte just nu iaf...

Christina sa i helgen att på måndag är böran på ditt nya liv och ja så kanske de är, passar de här mig så blir de säkert så.. Jag tror de, de här e nog min grej! Rädd för kemin dock men den kanske är nästa halvår så jag har tid på mig att vänja mig vid tanken...

Nu är morgonkaffet uppdruckit, håret lockat (viktigt såhär första dagen), och katterna nersprutade i vatten för att dom är på ställen dom inte får..
Lite smink på nu och kanske lite kläder så är den här dagen igång!

Idag ska vi iaf tvätta håret på varann:) Ska bli skoj.. 
Undra hur kallt de är idag föresten? bilden nere är badhusparken förra vintgern, de va kallt även då alltså?
Hmm..
Ha en bra dag! PK Jessica


Kommentarer
Postat av: A

Lycka till idag. Det kommer gå jättebra!!

2010-01-11 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0