Avatar?

Har krupit till kojs och har en lite hårig men varm rambo bredvid mig. Det behövs för jag är frusen, kan man bli annat när det är -25 ute och vi hade 16 grader på jobbet? Imorrn är det fredag och ingen är gladare än jag över det. Ännu gladare blir jag när klockan slår halv sju imorrnkväll och jag får göra helg. Tror jag tänker åka upp till Duved kanske på lördag och ta en matbit på broken med Maria på söndag. Det låter som en helt ok plan i mina öron.

Det är ett jäkla tjat om det här avatar? Ska det va nåt speciellt med den? Är det inte en vanlig barnfilm? Alla pratar om den, alla skriver facebookstatusar om den och alla ser den. Ok, kanske inte alla för det vore att överdriva men väldigt många. Kan nån berätta om det är nåt som är så speciellt med den? Är den i 3d? Har man såna roliga glasögon på sig när man ser den?



Jag och min värmekudde julen 2008.


Kommentarer
Postat av: jess

Men jessica vill också följa med på broken på söndag.. buhu!



Och JA DU MÅSTE SE AVATAR! Den är grym! Nej inga 3d glasögon här i östersund men de spelar nog ingen roll tror ja!

2010-01-08 @ 08:50:32
Postat av: Anna

Ja men klart att du ska det, ska kolla med lindha hur hennes planer för helgen ser ut. Vi kanske kan åka upp på lördag då och ha en slappkväll hos henne! Lindha?

2010-01-08 @ 10:14:20
Postat av: Lindha

Ja jag e med på broken på lördag absolut!! slutar 18. kanske utgång också?

2010-01-08 @ 11:56:33
Postat av: anna

men vad trött du är lindha, broken på söndag. lördagkväll bara mys, fortfarande allvarlig med den vita månaden.

2010-01-08 @ 12:46:40
Postat av: jess

Jag kan inte åka nånstans på söndag föresten, har lovat tvättdag då=(

2010-01-08 @ 13:19:00
Postat av: Lindha

jess du kan tvätta hos mig. :) ja ok mys imorn å broken på söndag och kanske utgång då ist då?? bästa dagen att gå ut här ju!

2010-01-08 @ 18:30:31
Postat av: Lindha

ett glas mys-vin hos zoran imorn!

2010-01-08 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0