Då inviger vi ett nytt år och en ny blogg...

Jag önskar att ja sen jag var jätte liten har skrivit ner i slutet på varje år vad som hänt under årets gång..
Då har jag som i övrigt är ganska förvirrad haft koll på vilket år vad hände men så har det inte blivit så det är och förblir ett evigt gissande..
Frågan är varför föräldrar alltid kan säga att "ja just de den skivan fick jag våren 1972 eller dom där skorna hade jag sommaren 1965?!" för grejen är den att de är oftast inte ens viktiga saker som dras upp..  jaja..

Ja här kommer lite bilder ifrån året 2009! Det har för min del varit ett år i förvirringarnas tecken minst sagt. Jag har inte funnit nån ro i kroppen och vantrivts med en massa saker som nu har ordnat upp sig finally! 

I korthet har 2009 innehållit:
En weekend i milano
Turkietresa med mina kära vänner
En flytt till en störe lägenhet och en massa möbelinköp
Matte 30 år + fest
En yra
Födelsedagsresa till Grekland
2 mkt roliga besök till vemdalsforum
2 underbara katter har anlänt vår lilla familj
En uppsägning ifrån jobbet i hopp om en lösning på vad som ska göras istället
Ett ja ifrån frisörutbildningen
En avslutande månad i underbara thailand






  









  









... Nu ska vi se till till att göra 2010 till ett minst lika händelserikt år!
Natti natti// Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi

2012-07-14 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0