Debuuuuuut!

Hurra! Äntligen! Som jag saknar att blogga! Och nu är jag med från skratch! Har som inte riktigt kommit i gång med Jamtlandsstorsan, don't ask me why, men här får jag för mig att jag kommer känna mig som hemma... jag är mer den censurerade typen.. Ha! Tänkte ett tag sammanfatta mitt 2009 också, det var ju ett rätt bra sådant, med nytt jobb och ny lägenhet men det tar ju sån tid och rätt mycket tankeverksamhet så vi hoppar det. Sitter dessutom och lyssnar på Kelly Clarksons nya skriva så jag måste hoppa upp och dansa emellanåt så jag tror det är bäst att jag håller det kort. Jag är dessutom uppretad hörni. Och jag blir ännu mer uppretad när jag tänker på att det är mitt eget fel och att jag är lite för naiv och för snäll (hör och häpna) ibland att jag hamnar i sådana här situationer. Godtrogen är vad jag är också. Jag tänker inte berätta varför jag är uppretad för det skulle nog reta er också och det vill jag icke. Men nu har jag gjort min debut och det känns i alla fall fantastiskt. Hurra. Sovgott mina fina. Maria

Kommentarer
Postat av: Maria igen

Men vart tog alla mellanrum vägen? Haha, jag skriver ju inte så där heller...

2010-01-07 @ 22:15:32
Postat av: jess

men åå nu blev jag nyfiken juh! vad roligt att du hittat hit =)

2010-01-07 @ 22:57:31
Postat av: Lindha

ja vad bra att du hittat hit maria!! om du är i duved hela helgen så måste du ju komma förbi mitt jobb å hälsa på!!

2010-01-08 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0