Fortfarande inga bilder i mina inlägg. Blir så ibland.

Det är måndag.
I går var det söndag. En rätt tung sådan. Usch, det blev lite för mycket av det goda i lördags. Var på julgransplundring hos herr & fru Sandell. Grannarna kom upp. För att klaga trodde vi, men dom tyckte att vi spelade så bra musik så dom ville va med. Och vi lekte lekar. Och buggade. Och drack Red Bull. Tilläggas bör att grannarna var 50+. Lustigkurrar.

Sitter hos mamma nu och kollar på Idrottsgalan med henne, brorsan & Ante som kom förbi. Jag har egentligen träning nu men kroppen sa helt ifrån till träning ikväll så jag tränade lite själv (läs körde spinning 1,5 mil, men ändå....) stretchade, och bara mådde gott. Både kropp & knopp behöver ett break idag. Blir nog kvar här ikväll. Skönt att bara va, och umgås för en kväll. Det kommer bli en snabb vecka det här, jobb i morgon och förbereda reasänkning! (KOM OCH SHOPPA TILL FYYYYYNDPRISER FROM ONSDAG!) Och sen åker jag till Gbg på vår kick-off.

Jag tycker om er mina vänner.
Och jag tycker om bloggen. Jag minns inte riktigt hur man gjorde när man skrev intressanta inlägg men jag minns att jag ääääälskade min blogg. Som jag sen la ner. Synd det. Men allt har sin tid, och nu är jag här.

Natti.
MH

PS. Nån av er damer som inte fått inbjudan till islandshäststuren den 14 mars? Flåt isf fall. Let me know om ni vill följa... jjaaaaaa! (Anmälda hittills är AK, Anna, Jessica, Lindha och Sussie )


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer på onsdag!!

2010-01-19 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0