Godmorgon vänner!

Nu är man tillbaka på arbetet, började 06 imorse och det var faktiskt inte så svårt att kliva upp. Sov i soffan hos Jessica och Mattias så det var ju nära och bra imorse.

Sitter här och rullar tummarna, väntar på samtal och läser lite på lokaltidningarnas hemsidor. En advokat som fått lämna förhandlingarna vid en ganska stor rättegång för att han var onykter, vinglade och luktade alkohol. Hos den ena lokaltidningen har man publicerat advokatens namn men inte på den andra tidningen, kan tänka mig hur diskussionerna gick angående detta. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ställer mig till detta. Jag tycker mest synd om de anhöriga till advokaten. Nu vet vi inte historien bakom detta, missbruk eller bara jäkligt olyckligt med en fest som blivit för vild kvällen innan. Jag vet egentligen inte hur stor nytta man har av att veta hans namn, personligen har ju bara min nyfikenhet blivit stillad av det. Och då är jag en väldigt nyfiken person. Så är det nog för de flesta läsarna. Eller ja, alla är nog kanske inte lika envist nyfikna som jag men det är nog inte många som kommer kommer sitta i en rättegång och tycker att det var nödvändig information.

Kanske bara är jag som är lite blödig nu och tycker synd om hans familj.




Kommentarer
Postat av: emils

Vadå för rättegång?? varför har du advokat?

2010-01-31 @ 13:00:37
Postat av: anna

men läs ordentligt lilla fia. jag håller mig i skinnet å utanför alla rättegångar

2010-01-31 @ 14:12:31
Postat av: emils

ahaaa.. ok.. men anna, vuxenpoäng till dig nu som tar upp en sådan sak och diskuterar det på bloggen ju! märks att du nu är närmare 30 än 20..

2010-01-31 @ 14:32:09
Postat av: a

eller väldigt uttråkad

2010-02-01 @ 08:42:12
Postat av: a

btw 22 är inte närmare 30 än 20 =)

2010-02-01 @ 08:43:14
Postat av: Andréa

Ja usch det var onödigt att flaunta hans namn tycker jag.

2010-02-01 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0