Hur har jag tänkt mig de här?

...
Dagen har bestått av massa springade på stan halvbakis och skakis.. Jag blir så rädd för folk då jag är bakis så att springa runt på stan i flera timmar är kanske ingen bra ide.
Man skulle kunna säga att jag har haft en heldag med mig själv!

Vaknade vid 12 tiden med nån som låg och tittade på slalom i sängen, älskar och sova när nån annan är vaken, man känner sig så trygg då på någe vis..
Låångdusch, låångfrukost, och en lååång runda på stan..

Middagen bestod av olinepizza. (tack andrea för det gryma tipset) 2 pizzor och bea + cola i min ensamhet.. Man är ju tvungen att beställa 2 för att få dom hemkörda=)
De va iaf nån som blev glad när de fanns en oäten pizza här hemma när han kom hem..

Så... först bokar man en utlandsresa sen bestället man 2 pizzor med cola och bea + att det kom hem 2 chokladkakor med matte nyss!! Och ja just de, ett friscomål slank även ner runt ett innan jag somnade igår natt!!  Ätandes i sängen för att kunna somna in när sista tuggan var tagen!  Sorry kroppen!


Såhär känner jag mig nu!

Matångest? Nej de är onödigt men mätt?... JA!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0