Ja...

Men då tycker jag att vi tar de hotellet fame recidanse för 6000kr.. Med närmare titt så ligger de bättre till och vi får chansen att bo jäkligt fint!
Ska vi boka de?
De är alltså den 4e vi måste åka då för veckan efter är mycket mycket dyrare av nån konstig anledning. Kanske att de är en röddag mitt i veckan.. Sådär som vi åkte förra året ni vet. Men de går inte i år tyvärr..

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för en tripp till åre. Skidor, våfflor, ev utgång och förhoppningsvis lite Lips för de har du väl lindha? har för mig att de skrålats i dom där mickarna nån natt för ett år sen! matte å anna var kungar på roxette och jag soov så sött tåget med lindha och andreas hela natten... haha.. Vaknade upp med en uppknäppt body jätte bakis skedandes med lindha och andreas.. yesyes..

De är nånting med åre, jag säger de igen! MAN BLIR FÖR FULL... De är därför jag tvekade idag om jag verkligen ska åka.. Men jo! man blir ju äldre med åren så de ska nog gå bra:)

(Usch, jag påminner bara mig själv om vad som kan hända om man går ut i åre och fördriver tid med att dricka champagne med andreas)



Ha en bra lördag mina kära..
/J







Kommentarer
Postat av: a

Haha, för det första så finns det inget badkar så oroa dig inte över en hård sovplats. För det andra så har Andreas jobbhelg så champagnen kommer nog utebli. Men det blir såklart annat gott!!

2010-01-23 @ 13:43:40
Postat av: jess

Hård sovplats? jag har ju fasiken bäddat för mig i badet ser du väl;)

2010-01-23 @ 19:37:52
Postat av: Andréa

Ojoj, totalmissat att det var röstning. Men jag röstar på det nya hotellet i så fall!

2010-01-23 @ 23:28:03
Postat av: Kattis

Ja me... De lyxigare.

Puss

2010-01-24 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0