Jag har en sällis tjej..

Hon vill som inte låta mig lägga fokus på nåt annat..En riktig uppmärksamanhetskatt är vad hon är..





________________________________________________________________________

Jag älskar att plugga! SÅ himla kul!
________________________________________________________________________

Att sikta på att kliva upp runt 8 varje morgon men de gör ingen om jag snoosar till 10 för jag hinner förhoppningsvis plugga till proven ändå.
Jag får sitta halva nätterna ist men de gör inget för jag har ändå så svårt att sova för tillfället..

Mitt schema är också toppen. halva måndagen i salongen, hela tisdagen, halva ons, halva torsdag och ledig fredag!
Men sen mycket plugg på sidan av men de gör absolut inget för de är ju så kul!
De är tillochmed skoj med molekyler och tvärbindningar!

Nu ska jag göra mig klar för en runda på stan med jenny innan första bild och form lektionen sätter igång kl 13...

Ha en bra dag alla glada!
/jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0