Kan hjärnan bli full?

Jag tänkte ifall man bara kan ta in visst mycket på viss tid..
Jag kom på mig själv på datalektionen i fredags att jag förbjöd mig själv att lyssna på vad lärararen sa för att jag ändå ska välja bort den kursen och jag var rädd att jag inte skulle fixa hår och kemiprovet imorgon ifall jag fyllde hjärnan med massa strunt..
Är min tanke bra eller konstig?

Det går iaf TROLL i mitt kollageskapande!
Igår började jag dagen med att sova till 12 och sen gick jag och maria runt frösöberget (jessica utan vantar såklart) Så vid 15 tiden var vi inne på stan igen och jag skulle gå på expert och fixa korten till kollaget.. Jag får betala typ 110kr för 7 kort för att jag måste ha de inom 1 tim. Och den där timman hade jag inte räknat med att vänta, jag hade inte ätit nåt på hela dagen och var jätte kall och visste att jag måste hem och plugga!
Iaf så väntar jag på stan tills korten är klara och då går jag hem utan stopp på vägen! MEN TROR NI KORTEN FINNS HÄR HEMMA! Nej dom är heeelt borta och jag hade ju som sagt inga vantar så jag borde känna ifall jag tappar påsen påväg hem.
Jaja jag har smält det nu iaf och varit till mattes föräldrar i krokom och skrivit ut nya på deras photoskrivare.. Men nu när jag ska skriva ner allt på pappret så har min text som jag skrivit för nån kväll sen på datan försvunnit.. DET ÄR ETT HELT TOMT DOKUMENT!  Så efter en ny textskrivning och nya kort så här är de iaf! Skitkollaget...

Nej nu fungerar inte kameran heller! Blir tydligen ingen bild...

I övrigt så är jag lite bakis idag så jag fattar inget av min såkallade pluggning! Matte börjar jobba 7 imorgon så jag ska be han riva upp mig vid halv7 då han åker så jag kan sätta mig och plugga lite då. Tänkte plugga, gå ut och gå en timma och ränsa huvet (kan mycket väl behövas efter den här helgen!) sen göra ett sjukt bra första teoriprov!
yesyes...

Helgen i några ord...
Snabba cash= grym! J.V=bäst
Hårstråts uppbyggnad
Förstod, förstår eller kommer förstå..
Bindningar och proteinmolekyler
Galenskaper!
De går att grogga på bubbelvatten..

Yes de va de de.. Sov gott nu mina kära.

Jag funderar föresten på att klippa mig kort igen.. Å vad glad ni skulle bli då. De vet jag nog men jag ska suga på den ett tag till!
NATTI














Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tycker du passar jättebra i den där korta frisyren men nu kan du ju faktiskt ha det som du nyss gjort ett tag å klippa dig till våren kanske..

2010-01-18 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0