kliar i se fram emot nerven

Ja det rycker och kliar i min se fram emot nåntingnerv. Jag vill veta att det kommer hända något roligt inom närmaste tiden. Med närmaste tiden menar jag inte åka utomlands i maj eller rida islandshäst i mars utan mer nästa vecka som närmaste tiden.

Fasen, man har ju bara ett liv, det måste kunna vara lite mer aktivitetsfyllt. Varje vecka borde innehålla minst en sak som man aldrig gjort tidigare. Det kan vara vad som helst. Till exempel packa varm choklad eller kaffe och åka spark till björkbackaparken. Äh, det var ett dåligt exempel men jag vill bara göra nåt som inte är jobba, äta, sova, se på tv.

Nåja, just nu finns det faktiskt lite småsaker att se fram emot och jag tror att mitt undermedvetna (och mitt medvetna) även har planerat in ett besök i duved i helgen vilket faktiskt betyder något roligt den närmaste veckan. Med lite tur kanske det kan bli zipline i helgen och det har jag aldrig gjort.



/Anna


Kommentarer
Postat av: Ejkey

Det är kuuuul! Men lite kort kanske... hoppas ni får åka ända uppifrån! Själv ska jag köra skoter! Längtar!!!

2010-01-13 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0