Lång dag!

Jag sover dåligt på nätterna. Mycket på grund av att jag har nåt sorts elakt problem som gör att jag drömmer så mycket och så konstigt och vaknar flera gånger. Antar att det är något ogenomarbetat problem som gror och inte riktigt vill ge sig till känna när jag är vid medvetande.

Jobbade förmiddag idag. Sedan var jag iväg på lägenhetsvisning. Ingen fin lägenhet, luktade illa och skulle behöva mycket renovering. Den blir det alltså inte men det finns en annan som lockar. Efter visningen var jag iväg på banken och ordnade med lånelöfte så nu är det bara för mig att släppa på alla spärrar och hålla tummarna. Hoppas, hoppas, hoppas att jag snart har min lägenhet med rosa sovrumsväggar! Därefter jobb igen och nu har jag precis kommit hem och fått i mig lite mat. Tror jag kommer somna ganska ovaggad ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0