Måndagsångest

Imorrn är det måndag igen, en hel arbetvecka framför mig. Inte ens nån ledig dag mitt i veckan. Helgen har varit rent ut sagt härlig. Ingen utgång, ingen stress, inga måsten. Ändå har jag lyckats gjort av med en jäkla massa pengar. Fredagkväll, trerätters hos jessica. Lördag, shopping. Lördagkväll, pizza med lillebror sedan färgning av hår hos jessica. Söndag, häng i triss hos hestner.

Ja en ny hårfärg har jag, tänkte visa en bild men jag får inte till det för min nya telefon och jag har inte riktigt klickat än. Jag har inte ens döpt henne och det ska man tydligen göra så bara jag kommer på ett bra namn till henne så kanske hon samarbetar.



Angående telefonen då. Jag vette fasen om jag ångrar mig nu alltså, det stod ju mellan iPhone och htc Hero. När jag stod inne på telia tänkte jag för mig själv att det skulle bli htc eftersom jag inte trodde att man kunde köpa iphone kontant. För första gången på väldigt länge så var jag lite planerande och tänkte att om mina planer blir som jag vill i höst så vill jag inte stå med ett abonnemang och en låst telefon. Sedan säger teliakillen att man kan köpa iPhone kontant och den var mycket billigare än jag hade trott så då bestämde jag mig för en sån. Sedan ångrade jag mig igen när jag fick veta att skärmen är känslig och att den skulle spricka om jag tappade den. Då var det bestämt. Då blev det en htc. MEN.. jag får ju inte den att fungera med datorn. Jag stoppar in sladden och sen händer inget. Jag går in på den här datorn men det finns inget där.
Hur får jag över bilderna från telefonen till datorn?


Slutligen: Lycka till på din första frisördag imorgon Jessica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0