Mycket charmig felskickning



Till:
Farmor
Sms: Ska du med och träna i dag? Det var ett tag sedan.
Svar: Inte kan jag det eller. Vad ska du träna då?

Förklaring: Lilla ledbrutna farmor fick frågan om hon skulle med och träna. Självklart skulle inte hon ha smset utan min polare. Inte pinsamt men det var ett felskickat sms och lite charmigt. Eller?




Torsdag igen, tiden går fort. Imorgon fredag och då beger jag mig upp till min bästa Lindha för att inviga de nya skidorna. Myyys.

Jag har så fullt uppe i mitt huvud nu så jag knappt kan koncentrera mig. Vill bara få lite ordning på saker och ting, första prioritet är boendet och när det är ordnat kommer jag vara en så mycket gladare tjej. Eller vadå? Jag är ju glad nu men jag skulle ha lite mer ro i kroppen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0