Nu är det söndagsmys.

Vilken rolig kväll lördagen bjöd på. En massa surrande och skvallrande innan vi begav oss till Bygget. En massa dansande innan klockan blev två och allt stängde. Jag tror minsann att stängningstiderna måste flyttas fram lite för det är alltid när man har som mest roligt som man inser att man måste skynda sig till garderoben för att inte hamna allra allra sista. Blev sedan en sväng till max innan vi tog med oss all mat hem och grisade ner lindas matbord. Idag blir det ganska få knop, mat var det sista jag tänkte på innan jag somnade och det första jag tänkte på nu när jag vaknade så jag antar att vi inleder med någon sorts frukost. Sedan om vi hinner bli körbara någon gång innan vi ska hem mot Östersund så kan det nog bli en skotertur.












Om jag hade tre valfria önskningar nu så skulle jag önska mig en varm macka, ett glas oboy och att någon tog bort det fula orangea nagellacket som tydligen var snyggt igår.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Men DAMN Anna vilken ball hårfärg! Den får fem toast!

2010-01-24 @ 17:32:36
Postat av: Jess

I made it=) haha... Hon e assnygg i den! Lätt 5 toastar!

2010-01-24 @ 20:40:00
Postat av: Anonym

åh sikket fint hår hon längst ner hade !

2010-01-24 @ 21:23:08
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0