Semester

Denna vecka jobbar jag bara 1 enda dag så jag har mer eller mindre semester vilket är skönt innan alla lov börjar och jag får jobba skiten ur mig!
Precis hemkommen från en lång skogspromenad uppe hos C med alla hundarna och C - så otroligt fint ute, alla vita granar, lagomt kallt, mitt i skogen, tystnad och inte en själ.
Ikväll är det träning som gäller - få ut alla gifter som man samlade på sig i lördagskväll, för att återigen häva i sig dom imorn för det är faktiskt rent utav oundvikligt att inte råka ta med sig en iskall öl när man ska på skotertur hela dagen, vi ska även ta med oss mackor att göra i mackjärn, korv, varm choklad, nyponsoppa, pimpelspöna och godis måste man såklart ha också! Det blir med andra ord en heldag ute imorn och sen på kvällen blir det våfflor på Hamrestugan igen!

Hur går det med resan då?? Har vi bokat? Är vi alltså 6 st hittills nu? Jag Anna Cattis Kattis Jessica Andréa??




Kommentarer
Postat av: KAa

2010-01-19 @ 13:37:39
Postat av: Kattis

Har ju inte hört nå om vilka som är klar el om ni tycker förslgen är bra el så då är de lite svårt att boka.

Puss

2010-01-19 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0