Ta apan med dig hem...

Jag är bara så fundersam.. Till mycket, till varför problemen hittar mig och inte jag dom.
Varför jag alltid ska bli pelare för nån annans dåliga mående? De är absolut inget "jag är ett offer inlägg" för de lyckas ingen annan göra mig till.. De är jag för stark för..
De är bara de att jag är SÅ TRÖTT! 

Folk slutar aldrig förvåna mig! 
Man kan tro att den ena personen ska lägga ner och bli vuxen så kommer de en ny och idag har jag fått lära mig att man måste se till att när personer lämnar rummet/telefonen så ska dom ha apan med sig!  

Alltså lämna inte apan kvar med mig och tro att jag ska ta hand om den.. 

MEN många gånger gör jag de på ren automatik för att personer jag tycker om behöver min hjälp.. 
Men nånstans i de här ska även jag försöka leva...

Jag önskar bara att folk kan se bortom sin egen självömkan ibland och tänka mer än en gång!
De finns fler som har ett liv...
men jag ställer tydligen gärna upp! 

___________________________________________________

MEN jag älskar er mina fina vänner..

/J














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0