Underbara underbara dag!!

Precis hemkommen från en heldag på skotern i en massa massa nysnö, så sjukt underbart roligt har det varit! Jag och Cattis håller på att öva på att få upp skotern på sidan på en skida ni vet.. går så där men framåt går det iaf.
Körde fast kanske 1000 ggr och körde ner i världens hål när jag skulle hoppa och inte såg att det var ett djupt hål med bara massa snö över, tvärstopp tog det men det gick bra, Cattis flög först rakt in i mig så jag flög in i rutan å sen flög hon bakåt ner i hålet, haha vilken syn! Men vi körde iaf inte fast flest ggr, det tror jag Jesper stod för!






Hålet som jag skulle hoppa över..















 

Nu blire pizza på Pigo!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0