Vackert.

Men trååååååkigt väder! NOT! Och varmt är det i dag också!  Bara -22.
Jag ska åka och träna i ÖP-hallen om en timme, där lär det ju va som en igloo. Får springa sig varm då helt enkelt.

Jag åkte ju till Åre i går på middag. Supermysigt.
Och i morse när jag vaknade och satt och åt frukost i Ullån och hade hela skutan utanför köksfönstret - tror ni det va lite vackert då? Jag blev helt mållös. Nästintill religös.
Likaså när jag åkte hemåt, och solen är alldeles rosa längs Oviksfjällen. Helt fantastiskt!

Jag tycker vi borde ta och bestämma en helg redan nu, typ i mars,  när vi alla åker upp till Åre och äter god middag, åker skidor, afterski och hela faderullan. Så att alla kan! Vad säger ni?
Sen har vi ett annat event i mars också, vi ska i väg coh rida och galoppera i massor! Och alla ska med! Det var ju så himla kul, tom Andrea som va så rädd tyckte ju om det! Återkommer med datum men skulle tippa typ andra helgen i mars.

Dags att byta om nu.
Puss MH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill med igen!! Det var så underbart så det var ju inte sant att rida ju :) Hoppas bara att min skrala studentkassa kan hosta upp lite slantar tills dess...

2010-01-10 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0