Vad har hänt?

Jag har ju inte nätshoppat nåt på flera månader. Jag har inte ens tänkt tanken! Flera gånger har jag suttit uttråkad på jobbet och funderat på vad det finns för bra internetsidor som man kan fördriva tiden med.

Min tanke har inte ens snuddat vid nelly.se eller hm.com eller nån av dessa pengasugande sidor. Det måste vara mitt minne som spökar. Nu helt plötsligt slog det mig och jäklar vad glad jag blev, jag har ju hur mycket som helst att gå igenom nu. Fast just nu hinner jag inte för nu tänker jag göra helg om 10 minuter. Jag ska göra helg och bli bjuden på middag av Jessica.

Hon ringde mig för övrigt tidigare idag och frågade om jag äter gravad lax. Jag svarar att nej jag äter inte gravad lax och jag gillar inte skaldjur.

Lite senare skickar jag sms till jessica om att jag är hungrig, då får jag till svar " Vad bra då kanske du äter lax,kräft, räk salladen som kommer stå på bordet klockan 19 :)" 
Vet verkligen inte om hon menar allvar så nu vet jag inte om jag ska gå förbi subway på vägen dit eller chansa på att hon stoppat i lite annat smått å gott i salladen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0